JÄSENEDUT/JHL 062

• 50 vuotta täyttävää jäsentä muistetaan lahjalla
  • 60 vuotta täyttävää jäsentä muistetaan kahvilipuilla
  • Kultajousi Oy:n alennukset 15 % - 30 %
  • Järjestämme jäsenistölle erilaisia tapahtumia, esim teatteri- ja messumatkoja, koko perheen tapahtumia, pikkujoulut

Opintostipendi

Opintostipendi työssäoleville yhdistyksen jäsenille heidän opiskellessaan omaa ammattitaitoaan edistävissä tai omaa ammattiaan täydentävissä oppilaitoksissa ja ammattiyhdistysopintojen pitkillä kursseilla. Stipendin edellytyksenä on, ettei opiskelijalle suoriteta korvauksia kokonaisuudessaan muualta ja opiskelija on suorittanut kurssin hyväksyttävästi loppuun. Anomuksen liitteeksi on laitettava kurssi- ja päättötodistukset. Anomuksesta tulee selvitä kuinka kauan koulutus on kestänyt, koska koulutuksen kesto vaikuttaa stipendin suuruuteen.

Hakemus on osoitettava Porin kunnalliset JHL ry 062 hallitukselle, joka päättää stipendin maksamisesta. Opintostipendiä on haettava 3 kk:n sisällä valmistumisesta.