Puheenjohtajan joulutervehdys

22.12.2023

Puheenjohtajan joulutervehdyksen kautta haluamme toivottaa kaikille oikein hyvää joulua 🎅

Hei kaikille!

Kiitän lämpimästi teitä kaikkia kuluneesta vuodesta. Vuosi on ollut monin tavoin hankala ja työläs johtuen hyvinvointialuemuutoksista, lm-vaaleista ja nyt meneillään olevista lakoista. Parempaa ei ole luvassa ensi vuonnakaan - ammattiyhdistysliike taistelee työntekijöiden oikeuksien puolesta ja tavallaan omasta asemastaan. Pyydän nöyrästi teiltä ymmärrystä ja kärsivällisyyttä - neuvotteluja pyritään saamaan käyntiin.

Yhdistyksen asiat ja talous ovat hyvällä mallilla. Yhdistyksen uusi hallitus aloittaa joillakin muutoksilla vuoden 2024 alusta vähän pienemmällä kokoonpanolla.

Vapaa-ajan toimintaa järjestetään ensi vuonna vanhaan malliin ja kaikki uudet ideat teiltä ovat tervetulleita. Yhdistyksen kotisivujen yhteystietojen ja somekanavien kautta voi lähettää ideoita. Tavoite on, että toimintaa voitaisiin järjestää niin, että olisi joitakin erilaisia, joihin mahdollisimman monilla olisi kiinnostusta.

Toivotan kaikille teille ja teidän läheisillenne hyvää ja rauhallista joulun aikaa!

Pasi Pohjola
JHL 062 puheenjohtaja