Ilmoittautuminen oopperamatkalle la 5.10.2024

24.6.2024

Tule katsomaan Oopperan kummitusta la 5.10.2024

Järjestämme jäsenistölle oopperamatkan Helsingin oopperatalolle katsomaan Andrew Lloyd Webberin Oopperan kummitusta. Lisätietoja esityksestä löydät täältä Oopperan kummitus

Aikataulu la 5.10.2024 (meno- ja paluumatkalla pysähdymme Forssassa, paluumatkalla on pitempi pysähdysaika)

• klo 9.30 lähtö Porista (pääsääntöinen lähtöpaikka on Porin vanha linja-autoasema)
  • n. klo 13.30 saapuminen oopperatalolle
  • klo 14 esitys alkaa
  • klo 16.30 esitys päättyy
  • n. klo 17 paluumatka alkaa

Hintatiedot

Hinta sisältää oopperalipun, kuljetuksen ja bussimatkan tarjoilut

• JHL 062:sen jäsen 60 €/hlö (jäsenyys tarkistetaan jäsenrekisteristä ennen maksutietojen lähettämistä ja ilmoittautumisen vahvistamista)
  • Avec, joka ei ole JHL 062:sen jäsen, 80 €/hlö
  • Mahdolliset omakustanteiset väliaikatarjoilut kannattaa ostaa ennakkoon hyvissä ajoin ennen esitystä https://shop.oopperabaletti.fi/fi/catering/

Ilmoittautumisohjeet
Ilmoittautumisaikaa on 1.9.2024 asti tai kunnes 44 henkilön raja täyttyy. Sitovat ilmoittautumiset tapahtuvat tämän lomakkeen avulla, ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Kun olet lähettänyt lomakkeen, saat automaattiviestin sähköpostiisi. Lähetämme erillisellä sähköpostiviestillä vahvistuksen osallistumisestasi ja laskutustiedot 1-3 pv:n sisällä ilmoittautumisestasi.

Tervetuloa oopperamatkalle!

Kyytiin nousupaikka (Huom! Reitti kulkee Porista Forssan kautta Helsinkiin)
Ethän ole robotti? Kirjoita yhteenlaskun vastaus alle.