Toritapahtuma 27.9.2023 klo 13-17

20.9.2023

Hyvä JHL:n jäsen,

nyt on #painavasyy saapua Porin torille ensi keskiviikkona 27.9.2023 klo 13–17.

Ammattiliitto JHL on mukana SAK:n kampanjassa, jossa selkokielellä kerrotaan Orpon-Purran hallituksen leikkauslistan sisällöstä. Hallitusohjelma suosii parempiosaisia, ja unohtaa, mistä meidän Suomemme on rakennettu. Hallitus ei kuuntele eikä sovittele, vaan yksipuolisesti sanelee vailla parempaa tietoja ja faktapohjaa siitä, miten kaikki nämä heikennykset vaikuttavat ihmisiin, joista ennen vaaleja oltiin hyvin huolissaan. Tukea on annettava silloin, kun sen tarve on. Nyt se viedään pois, mikä luo turvattomuutta.

Onko oikein? Ei.

Porin torilla on paikalla yhdistyksen hallituksen väkeä klo 13-17. Paikalla on myös JHL aluetoimiston väkeä. Tapahtuman järjestävät PAM ja Rakennusliitto ja JHL osallistuu. Tarjolla on jotakin pullaa, mehua, makkaraa ja kahvia. Tulkaa mukaan/poikkeamaan/tapaamaan meitä mikäli suinkin töistänne ja muilta kiireiltänne yhditte - asia on tärkeä - kiitos etukäteen.